Bizi Takip Edin!

Bu Tarifi Paylaş

30 Mart 2016 Çarşamba

Mandalinalı Cheesecake








MALZEMELER :
1  yemek kaşığı  taze limon suyu
250 gr. oda sıcaklığında yumuşamış tereyağı
200 gr.toz şeker (şekeri bana az geldi, çok tatlı sevmeyenler için bu ölcü iyi oluyor )
4 tane yumurta
125 gr. ince irmik
2 tatlı kaşığı   kabartma tozu (silme )
1 paket  vanilyalı puding
1000 gr. Quark ( labne peyniri )
 1 kase  dilimlere ayrılmış  taze mandalina veya 1  kutu mandalina konservesi
Mandalina sevmiyorsanız  başka meyvelerle de ayni tarifi yapabilirsiniz.
YAPILISI :
Tereyağını çırpma kabına alin ve krem haline gelene kadar çırpın.Yavaş yavaş sekeri ekleyerek çırpın.Yumurtayı ve limon suyunu  ilave edin, kabartma tozu, irmik ve puding tozunu ekleyip krem haline gelene kadar çırpın.Ouark ( labne peynirini ) ekleyin ve karıştırın.En son mandalinaları  karışıma ilave edin. En üstüne mandalina dilimlerini yerleştirin. Ben mandalinaların hepsini içine koyduğum için kan portakalı dilimleriyle süsledim .Kelepçeli kek kalıbına dökün . 160 °C   1  saat  pişirin. Afiyet olsun.




4 yorum:

  1. Cheesecake çok güzel görünüyor. Mandalinaların kokusunu duyar gibiyim..:)
    Ellerinize sağlık...
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  2. muhteşem ve çok lezzetli görünüyor ben sadesini yapıyorum ancak...

    YanıtlaSil
  3. Ellerine sağlık Can'ım. Harika görünüyor. Bu tarz aromatik tatlar içeren lezzetlere bayılıyorum.

    YanıtlaSil
  4. Nefis görünüyor Siedam…
    Ellerine sağlık tatlım…
    Sevgiler…

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkür ederim

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

★Lifestyle Sieda★Copyright © 2015 Blog Tasarım Lifestyle Sieda

Sitemizde yer alan tüm tarif, fotograf ve metinler Lifestyle Sieda ya aittir. İzinsiz kullanılamaz, kopyalanamaz. Yasal takip hakkımızı saklı tutarız.