Bizi Takip Edin!

Bu Tarifi Paylaş

11 Haziran 2015 Perşembe

KOLAY KEK

Bu tarifle istediğiniz malzemeyi ilave edip değişik kekler yapabilirsiniz, benim kullandığım kalıpla bu iş dahada pratik oldu tek ceşit yerine evdekilerin arzularına göre kekler yaptım.Fotoğraflarken  biraz bahçede güneşle kovalamaca oynadık :) O yüzden bir sürüde  fotoğraf ekledim :)



4 Yumurta
Yarim su bardağı sıvı yağ
Yarim su bardağı yoğurt
1,5 bardak toz seker
1 paket kabartma tozu
1 paket vanilya
2 su bardağı un
içine karıştırmak için zevkinize göre :
Ceviz, badem,üzüm, kakao veya çikolata parçacıkları

İlk önce kalıbınızı fırçayla yağlayın. Kalıbın içini ben hindistan cevizi rendesi, haşhaş veya susamla kapladım. 
Yumurta ve sekeri köpürene kadar çırpın.yoğurdu ,sıvı yağını ilave edip çırpmaya devam edin. Unu, kabartma tozu ve vanilyayı ilave edin  pürüzsüz bir kıvam alana kadar çırpın.Istediginiz ic malzemeyi de karıstırıp kalıbınıza dökün. 180 derecede ısıtılmış fırında 40-45 dakika pisirin. pişip pişmediğini kürdan yardımıyla kontrol edin. Eğer kürdan temiz çıkmışsa pişmiş demektir. Afiyet olsun.




3 yorum:

  1. Kek çok güzel kabarmış, leziz görünüyor. Kalıba ayrıca bir bayıldım, aynı anda değişik tatlar ortaya çıkarmak mümkün. Ellerinize sağlık:)

    YanıtlaSil
  2. Ellerinize sağlık... Bol malzemeli nefis bir kek... Sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. Kalıba bayıldım harika bir fikir. Kek de oldukça güzel görünüyor. Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkür ederim

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

★Lifestyle Sieda★Copyright © 2015 Blog Tasarım Lifestyle Sieda

Sitemizde yer alan tüm tarif, fotograf ve metinler Lifestyle Sieda ya aittir. İzinsiz kullanılamaz, kopyalanamaz. Yasal takip hakkımızı saklı tutarız.