Bizi Takip Edin!

Bu Tarifi Paylaş

3 Kasım 2014 Pazartesi

Hum tüög bohç( çeçen dikis bohçası)





Çeçenlerde mutlaka her hanımın bir Hum tüög bohç(dikis bohçası) olurdu, gençlerimiz bilmez belki ama büyüklerimizden kesin hatirlayanlar vardir. 90 li yaslarinda olan asırlık çınar canım babaannemden rica ettim benim icinde bir tane yapti, Tamamen el dikisiyle hazırlanmış dikis bohçası benim icin cok degerli.. Ürdün Ammanda Isam bino nun çeçen müzesinde de ayni bohcadan görünce bende bu güzel gelenegi yeniden hatirlatmak istedim.90 yasinda kim bu kadar güzel dikis dikebilir.Babaanneme uzun ve saglikli ömürler dilerken sizdende Masaallah istiyorum 


0 yorum:

Yorum Gönder

Yorumlarınız için teşekkür ederim

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

★Lifestyle Sieda★Copyright © 2015 Blog Tasarım Lifestyle Sieda

Sitemizde yer alan tüm tarif, fotograf ve metinler Lifestyle Sieda ya aittir. İzinsiz kullanılamaz, kopyalanamaz. Yasal takip hakkımızı saklı tutarız.